Audyty, doradztwo i szkolenia AMX
Tempo zachodzących zmian w Polsce to prawdziwy egzamin dla mecenasów wchodzących na ciasny już poniekąd rynek usług prawnych.
Pamiętajmy: żyjemy w czasach chaosu informacyjnego, nadmiaru wszystkiego i nadprodukcji. O sukcesie w biznesie decydują dziś zupełnie inne czynniki, w tym ten najważniejszy: ludzki. Problemy z rekrutacją, utrzymaniem i rozwijaniem talentów, pogłębiający się kryzys zaangażowania pracowników, wypalenie zawodowe oraz niespójny system obsługi klienta powodują, iż zewnętrzny, niezależny audytor jest coraz bardziej pożądanym ogniwem współpracy biznesowej.
Audyty, doradztwo i szkolenia AMX to opracowane specjalnie do potrzeb branży prawnej zasoby wiedzy, w które uzbrajamy personel Twojej kancelarii po to by mógł efektywnie z nich korzystać, rozwiązując problemy Waszych klientów, przyczyniając się tym samym do wzrostu kancelarii.
Zajmujemy się poszukiwaniem realnych rozwiązań. Przekazujemy sprawdzone i efektywne narzędzia, dzielimy się praktycznym warsztatem, który daje podstawę do zbudowania autorytetu i rozwojowego biznesu.
Misja AMX Studio
Misją szkoleń AMX jest podnoszenie kompetencji pracowników Kancelarii. Szkolimy abyś mógł odkrywać świat bez barier i granic, abyś spoglądał dalej i rozumiał więcej. Wyprzedzanie konkurencji to i skutek i efekt Twoich poszkoleniowych przedsięwzięć.
Dzięki umiejętnemu połączeniu doświadczenia oraz wiedzy eksperckiej, z pasją tworzenia bezpiecznych i efektywnych rozwiązań, możemy zagwarantować naszym Klientom najwyższą jakość, dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb.
Jesteś prawnikiem, jesteś marką – poznaj i wejdź w cykl warsztatów rozwojowych, pełnych kreatywnych narzędzi – dostępny w ramach współpracy z AMX Szkolenia.
Specjalizujemy się w następujących szkoleniach:
LAW IS IN THE AIR, rzecz o trendach w marketingu branży prawnej
- Marketing XXI wieku – światowe trendy, czy mamy je w Polsce?
- Marketing prawniczy, czyli co konkretnie?
- Law is on the air, czyli określanie misji i wizji kancelarii
- Kapitał reputacji własnej – personal brand w Twojej głowie
- Marka osobista czy zespołu?
- Branding od A do Z, czyli jak Cię widzą tak Ci płacą
- Spersonalizowana strategia najlepszą z możliwych
- Eksperckie wsparcie
- Działania marketingowe a działania PR
- Media społecznościowe – najtańsze i najskuteczniejsze narzędzie reklamowe dzisiejszych czasów
- Eat, sleep, law
- Koniec jest początkiem, zobacz rezultaty
LAWYER, jak sprzedawać swoje usługi bez sprzedawania.
- Social Selling krok po kroku
- Strategia marketingowa podstawą skutecznych działań
- Działania PR podstawą założeń komunikacji wizerunkowej
- Media społecznościowe – wprowadzenie
- Facebook – ma moc, kto nie wierzy?
- Instagram – to tylko ładne obrazki? Nie dziś!
- Linkedin – portal profesjonalistów
- Twitter – tylko dla ludzi o mocnych nerwach
- TikTok – nie rozśmieszaj mnie, a może jednak?
- Blog prawniczy, drabiną do sukcesu, pod warunkiem że oprzesz ją o właściwą ścianę
- Www, newsletter i pozostałe narzędzia marketingowe
- Kancelaria – miejscem spotkań.To miejsce, które sprzedaje i zarabia – trendy wnętrzarskie, inspiracje.
EAT, SLEEP, LAW, jesteś prawnikiem – jesteś marką
- Jesteś prawnikiem – jesteś marką
- Budowanie świadomości marki na lokalnym rynku usług prawnych
- Poznaj skuteczne i kreatywne techniki i narzędzia marketingowe
- Kreowanie i utrwalanie w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku marki
- Spójny przekaz od logotypu, wizytówki po stronę www
- Ja, prawnik mam mieć czas na marketing?
- Rekomendacje rządzą – ale to już było
- Media społecznościowe – budują markę najszybciej
- Opracuj skuteczną strategię budowania świadomości marki
- Które z elementów budowy marki można wydelegować zewnętrznym dostawcom usług marketingowych
- Budujemy markę i zaczynamy od dziś
ARCHETYPY – pierwotne wzorce, narzędziem do rozwoju zawodowej tożsamości
- Archetyp, pierwotny wzorzec, prawzór osobowości
- Psychologiczna koncepcja Carla G. Junga
- Znaczenie archetypów w marketingu, brandingu i rozwoju osobistym
- Odkrywanie archetypów własnych – odkrywanie zawodowej tożsamości
- Archetyp – narzędziem rozwoju osobistego – poszerzenie samoświadomości, motywacja do zmiany i przyjmowania odpowiedzialności za własne decyzje i działanie
- Archetyp i jego rola w rozumieniu emocji i radzeniu sobie z nimi
- Jak dzięki znajomości prawzorów motywować się i innych do działania
- Wzrost poczucia własnej wartości dzięki znajomości pierwotnych wzorców
- Archetyp – narzędziem budowania marki osobistej – ćwiczenia
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – strategicznym narzędziem komunikacyjnym w postcovidowych czasach
- Media społecznościowe XXI wieku – jak je rozumieć i jaka jest ich globalna rola we wszechświecie
- Media społecznościowe w marketingu Twojej firmy – audyt, określenie, wybór
- Stworzenie strategi najlepszej z możliwych, ukierunkowanej na Twoje biznesowe cele
- Facebook po zmianach, czy znasz najnowsze algorytmy i umiesz z nich korzystać
- Instagram – komunikacja obrazem czy treścią
- TikTok – tylko się nie śmiej, ten się śmieje kto się śmieje ostatni
- Twitter – tylko dla ludzi o mocnych nerwach
- Linkedin – narzędziem do poszukiwania top managerów oraz długofalowego budowania marki
- YouTube – serwis video to serwis skutecznej sprzedaży w najkrótszym czasie z możliwych
PROFILOWANIE W BIZNESIE – czyli jak widzieć więcej niż inni
- Profilowanie, wprowadzenie, psychologiczne definicje i kryminalistyczna historia
- Podstawowe narzędzia do profilowania i tzw biały wywiad
- Jak widzieć więcej niż inni i jak nie zbłądzić przy strategicznych wnioskach
- Nieinwazyjna analiza z wyglądu, czyli co nasz ubiór, kolory i mowa ciała mówią o nas samych i naszych klientach
- Jak wykorzystać wiedzę z profilowania w pracy własnej
- Psychografologia – podstawy i wprowadzenie
- Analiza dokumentów oraz podpisów
- Profilowanie a podstawy w wykrywaniu kłamstwa
- Profilowanie najskuteczniejszym elementem negocjacji i sprzedaży
- A teraz sprofilujmy siebie samych i zróbmy wrażenie najlepsze z możliwych