Strategie spersonalizowanych, skutecznych działań wizerunkowych i marketingowych zgodnych z etyką zawodu.
Eksperci AMX po analizie raportu audytowego są w stanie na podstawie doświadczeń oraz zdobytej wiedzy opracować unikalną strategię dla Twojej Kancelarii. Co oznacza i co zawiera się w słowie „strategia” skoro jest to zawód objęty etyką. I tu dochodzimy do sedna sprawy, ponieważ ani na studiach a już tym bardziej po – nie uczą „bycia w zawodzie” a rok do roku czy to lokalnie czy globalnie osób wykonujących zawód prawnika przybywa i finalnie mamy na rynku gro konkurencyjnych miejsc. Klient, który w większości trafia do nas z „polecenia” zazwyczaj dostaje dwie rekomendacje co do polecanej Kancelarii. Jak być TĄ, którą wybierze klient? TA Kancelaria powinna się czymś wyróżnić, zdobyć zaufanie „bardziej” lub przyciągnąć klienta wizerunkiem profesjonalnego eksperta w dziedzinie prawa. Wiemy i umiemy to zrobić.
Każda strategia opracowywana jest w sposób indywidualny i unikatowy co gwarantuje Ci nietuzinkowość i większą (czytaj: skuteczniejszą) rozpoznawalność. Na podstawie doświadczenia wiemy „co klienci kupują” co ich motywuje do podjęcia decyzji o współpracy oraz jakie działania muszą widzieć aby ta współpraca i te relacje mogły trwać ponad zakończone sprawy czy projekty. Poznaj zatem szczegóły projektu w temacie: unikalna strategia dla Twojej Kancelarii.
Strategia działań wizerunkowych i marketingowych, skoncentrowanych na przyszłość i osiągnięcie zamierzonego i ustalonego celu zawiera:
- Określenie misji i wizji Kancelarii
- Opracowanie celów marketingowych przy założeniach celów sprzedażowych Kancelarii
- Plan ramowy wizerunku Kancelarii, przedstawiony w formie marketingowego opisu
- Plan szczegółowy, pozwalający podjąć kroki by ten wizerunek posiąść, osiągnąć i utrzymać
- Szczegółowe wytyczne co do pożądanej identyfikacji wizualnej Kancelarii, w szczegółach co do logotypu, materiałów „wychodzących” z Kancelarii takich jak: papier firmowy, koperty, etc
- Harmonogram wszelkich działań i podejmowanych kroków
- Szczegółowe wytyczne co do brandingu zewnętrznego
- Analizę i wytyczne co do zagospodarowania wnętrza kancelarii, które samo w sobie powinno „sprzedawać usługi”
- Podpowiedzi co do aktywności w mediach lokalnych czy krajowych (w zależności od potrzeb)
- Wytyczne co do autoryzacji wypowiedzi eksperckich (rodzaj zamieszczanych fotografii, podpisów, kształtu skutecznych wypowiedzi)
- Może zawierać (jeśli są wskazania) podpowiedzi co do rodzajów szkoleń uzupełniających dla pracowników Kancelarii (czasami czujemy potrzebę wsparcia mocy prawnika w szkolenie z np.: mowy ciała, szkolenie sprzedażowe czy współpraca z trudnym klientem – to wzmacnia personel czyniąc ich skuteczniejszym)
Strategia przedstawiana jest w siedzibie Kancelarii za pomocą prezentacji wraz z jej szczegółowym omówieniem oraz w postaci elektronicznego materiału pdf, który trafia do rąk właścicieli.