Ułatwiamy i podpowiadamy jak zaistnieć w mediach – Twoje wypowiedzi, komentarze w mediach branżowych i nie tylko.
Obecność Kancelarii na rynku to niejednokrotnie jej obecność w mediach, aktywność w komentowaniu i analizowaniu bieżących ważnych dla społeczności spraw i zdarzeń. Mając na uwadze cel wyróżnienia Kancelarii spośród konkurencji oceniamy i podpowiadamy jak zostać ekspertem w danym wątku, projekcie i być postrzeganym przez społeczność jako zdecydowany lider danej dziedziny prawa.
- Angażujemy Kancelarię do aktywnego uczestnictwa w życiu lokalnej bądź globalnej społeczności
- Podpowiadamy jak zaistnieć w mediach: prasie, TV czy mediach społecznościowych
- Dokonujemy przeglądu znaczących mediów i wspólnie z Kancelarią określamy zbiór tych istotnych oraz ważnych z punktu widzenia celu
- Dbamy o wypowiedzi na temat Kancelarii i je aranżujemy
- Tworzymy wizerunek profesjonalisty i cenionego znawcy przepisów prawnych
- Redagujemy i obejmujemy korektą wszelkie zewnętrze wypowiedzi Kancelarii, budujące jej PR w świecie mediów
- Stajemy się rzecznikami prasowymi i medialnymi Kancelarii, w celu zbudowania wizerunku jaki potrzebuje, zgodnie z zachowaniem etyki zawodu.
Wszelkie działania public relations powinny zostać szczegółowo określone w strategi Kancelarii, tak aby oszczędzając czas podejmowała jedynie słuszne i skuteczne działania z punktu widzenia założonego przez siebie celu. Odpowiedzialność za wszelką aktywność bierze Rzecznik Kancelarii lub Agencja w ramach podpisanej wzajemnej umowy współpracy.
Wytyczne co do działań przedstawiane są Kancelarii w formie prezentacji oraz e-materiału pdf, który zostaje w jej siedzibie.