Szkolimy Twój personel, to prawie zawsze aplikanci 🙂 lub prowadzimy profile za Ciebie: Facebook Instagram, Linkedin, YouTube i Twitter.
Analizując światowe dane, badające zachowania klientów, konsumentów oraz kierunki w których zmierzamy wraz z technologicznym rozwojem nikt właściwie już dziś nie ma wątpliwości na temat potęgi internetu w dzisiejszych czasach.
Zwróćmy uwagę na takie dane:
- Na świecie aktualnie żyje 7,75 miliarda osób i coroczny przyrost o 1,1% od kilku lat zdaje się być stabilny
- 5,19 miliarda posiada aktywny numer telefonu komórkowego (wzrost o 2,4% w porównaniu do roku 2018)
- 4,54 miliarda, co stanowi 59% populacji ma dostęp do internetu (wzrost o 7% w porównaniu do roku 2018)
- 3,80 miliarda, co stanowi 49% populacji ma aktywne konto w mediach społecznościowych (wzrost o 9,2% czyli aż o 321 milionów w porównaniu do roku 2018)
- Średnia wieku internetowego człowieka to globalnie 30,9 lat
- Średni czas jaki nasz użytkownik spędza w internecie wynosi 6h 43 minuty, dodatkowo 2h 24 minuty spędza w mediach społecznościowych – jeśli wciąż się zastanawiasz gdzie jest Twój klient – my podpowiadamy: w internecie, przegląda google, youtuba lub czyta facebookowe posty. Mamy wiedzę i doświadczenie jak zdobyć jego uwagę, nie łamiąc etyki.
- Pokazujemy strategiczne z punktu widzenia Kancelarii media społecznościowe, w których posiadanie konta jest dziś niemalże obowiązkiem rynkowym. W świecie internetu zasada: kto pierwszy ten lepszy wciąż wiedzie prym – dość podobnie jak w biznesowym życiu.
- Analizujemy, które media społecznościowe, biorąc pod uwagę profil Kancelarii warto opracować i „prowadzić”, podpowiadamy, uczymy i szkolimy jak to robić skutecznie, poświęcając im jak najmniej czasu ale za to najbardziej efektywnie.
- Każda aktywność czy to na Facebooku czy na Linkedinie powinna posiadać z góry założoną strategię i cel – wiemy jak to opracować i przedstawić odpowiedzialnym za nie pracownikom.
Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin i Twitter nie mają przed nami tajemnic.
Gotowy by jej poznać, zrozumieć i wybrać najskuteczniejsze dla siebie?