Audyty marketingowe Kancelarii Prawnych, w tym głównie analiza dotychczasowych działań, wizerunku i public relations.
AMX Studio bazując na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu w branży marketingu oferuje przeprowadzenie wewnętrznego audytu Kancelarii Prawnej. Jest to szereg analiz, porównań i obserwacji jakie zespół Agencji podejmie aby opracować profesjonalny raport, który wskaże jednoznacznie jakie składowe działań podejmowanych przez pracowników Kancelarii lub zatrudniane przez nie Agencje, należałoby zatrzymać a jakie usprawnić i kontynuować. Przedmiot audytu jest badany pod względem zgodności z określonymi standardami, wzorcami, etyką zawodową i przepisami prawa.
Analizą i oceną skuteczności (atrakcyjności marketingowo-sprzedażowej) objęte są następujące obszary:
- Identyfikacja wizualna Kancelarii (logotyp, wizytówki, foldery, strona www, media społecznościowe, blog, materiały reklamowo-biurowe np.: teczki, koperty, papier firmowy, etc)
- Siedziba Kancelarii i jej wizerunek zewnętrzny (szyldy, obiekty, miejsca parkingowe, etc)
- Wizerunek Kancelarii w internecie, prasie, telewizji oraz mediach społecznościowych
- Wizerunek zespołu Kancelarii (zdjęcia pracowników, ich opisy oraz przekaz marketingowy)
- Otoczenie rynkowe i konkurencyjne Kancelarii (moduł dodatkowy)
Całość materiału zgromadzona w trakcie audytu zostaje przedstawiona za pomocą prezentacji wraz z jej omówieniem oraz materiału pdf (wersja elektroniczna). Materiał zawiera szczegółowe wskazówki dotyczące kierunku zmian, jakie Kancelaria powinna wdrożyć by osiągnąć zamierzony wcześniej cel czy zwiększyć rozpoznawalność. Raport marketingowy objęty jest tajemnicą i do jego wglądu mają dostęp jedynie właściciele Kancelarii tudzież wskazane i upoważnione przez nich osoby. Wskazówki co do dalszych ewentualnych działań przygotowywane są zawsze w oparciu o zasady etyki zawodowej.