Identyfikacja wizerunkowa Twojej kancelarii od A do Z, od wizytówki bo prawniczy blog ekspercki w myśl: jak Cię widzą tak Ci płacą.
Najczęściej Kancelarie pracują: sprawnie, ciężko i szybko, nie zastanawiając się nad kolorem ich logotypu czy spójnością wizytówek wszystkich pracowników. Po co komu koperty firmowe…? Po co dodatkowe koszty. Tak, są różne Kancelarie. Są różni klienci. Żyjemy szybko i w bardzo dynamicznie zmieniającym się świecie i ten właśnie świat wymaga od nas pewnych standardów, pewnych potwierdzeń, pewnej jakości. Wszyscy chcemy przecież mieć czas, czas dla siebie, swoich marzeń, dla rodziny. Chcemy wyjeżdżać, wyłączyć telefon i nacisnąć spację. I tu wówczas jest pole i praca dla Twojej identyfikacji, Twojego brandingu. ON powinien pracować kiedy Ty spisz, kiedy wyjeżdżasz, kiedy Cię nie ma. Kiedy kurier przynosi list z Kancelarii i kiedy podajesz wizytówkę na businessowym party.
W życiu niemalże każdej Kancelarii pojawia się moment kiedy dostrzega ona dynamikę zmian, zmiany u konkurencji i wówczas .. do nas dzwoni. Nie czekaj aż konkurencja Cię zmobilizuje, prędzej czy później nadejdzie ten moment, kiedy będziesz chciał mieć to wszystko uporządkowane, to wszystko czyli co?
Przypatrzmy się co zawiera bardzo porządkujące słowo jakim jest branding:
- Projekt i opracowanie księgi znaku (może być mała, podstawowa lub bardzo rozbudowana pokazująca wszystkie materiały i przestrzenie na których pojawiać się ma i pracować znak firmowy)
- Projekt i opracowanie identyfikacji wewnętrznej i zewnętrznej (szyldy, tablice, neony, wnętrze kancelarii)
Branding czyli pomysł na brand, na własną kancelaryjną i prawniczą tożsamość to jak ktoś kiedyś napisał: gra o wielką stawkę. Dzisiaj to także gra o klienta. Jeśli zostanie dobrze zaprojektowany, będzie budował naszą wielkość dzień po dniu, krok po kroku, budując jej historię na rynku. Celem brandingu jest bowiem zbudowanie takiego wizerunku marki, który będzie więcej niż rozpoznawalny. Musi stać za nim szereg unikalnych cech i wartości, z którymi nasi klienci będą się identyfikować. Ostatecznie przecież wszystkie Kancelarie walczą o to, by stać się pierwszym wyborem klientów, poszukujących „dobrego prawnika”