
BŁĘDY | MARKETING 2025
Styczeń to zawsze dobry moment na podsumowanie własnych działań marketingowo – sprzedażowych. Mam to szczęście i przywilej, iż mogę współobserwować tabelki i statystyki moich zacnych klientów. Kiedy podsumuję już wszystko co widziałam i z nimi współtworzyłam powstaje super lista działań, które warto podjąć w kolejnym sezonie. Na sam przód wyłaniają się: regularność i systematyczność (tam gdzie to było wyniki są lepsze), dobrze przygotowana i elastyczna strategia (bez planu ani rusz), spójność (we wszystkich mediach społecznościowych, wyszukiwarkach i stronie www), nowoczesność (okazuje się, iż świat to lubi). Dziś już nie ciężkie, archiwalne (wydawałoby się: na wieki wielkie) historie wynikające z długości wykonywanej działalności a lekkie, przystępne, budzące zaufanie działania (nawet dla młodych kancelarii) są wiodące i częściej wybierane przez klientów. Wyważona ilość działań marketingowych. Nie zawsze: dużo i często przekłada się na ilość nowych zleceń. Wyważcie to, pamiętając, iż większość działań nie robicie dla klientów a „pod algorytmy i roboty” a to one potem zaproponują konkretnym klientom – waszą stronę czy profil. Roboty lubą konkret. Ja też. Konkretnie rzecz biorąc: nie skupiajcie się na marketingu. Bądźcie skupieni na robocie a marketing zostawcie doradcy. A co więcej zapraszam na najbliższe szkolenie. Szczegóły na profilu facebookowym.
- glory casino app download me88 casino 10cric casino free casino games jeetwin online casino mcasino euslot casino baji999 login password online casino jeetbuzz agent list mcw casino app download baji live casino login real bet casino ppclub99 www casino edf8329we pana 365 casino krikya casino glory online casino gallery casino ice36 casino